Jdi na obsah Jdi na menu
 


DUCHOVNÍ vysvětlení a Podstata POSELSTVÍ

3. 8. 2009

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

,,Duchovní vysvětlení“

VELKÝ TŘESK

  Obrazek

 ,,Velkým třeskem je v současné kosmologii označována událost vzniku fyzikálního prostoru, fyzikálního času a v tomto časově-prostorovém systému fyzikální hmoty neboli energie. Energie a hmota jsou považovány za dvě různé formy jedné veličiny. Z toho vyplývá poznání, že existuje vyšší svět nad časem a prostorem, v němž se dá hledat důvod, proč náš hmotný svět a jeho stálý růst vznikl. ( Tento stálý růst vysvětluje pojem třesk nebo exploze ).

 

,,Není správné se domnívat, že Velkým třeskem byl vyplněn dříve existující, nekonečný prázdný prostor, protože prázdný prostor neexistuje a neexistoval. Přírodní vědy jsou v rámci možností lidského vnímání vázány na hmotný čas a prostor, a proto nejsou schopny popisu tohoto vyššího světa.“

PANTEISMUS

 Obrazek

 ,,Panteismus je filozofická nauka, hlásající, že Bůh a svět je identický a život ve vesmíru je Bůh sám.“

 AURA

 Obrazek

,,Lidská aura je energetický, fluidální obal těla, tvořený třemi obaly – těly, které jsou vzájemně spojeny nekonečně elastickým ódovým pásem ( ód = životní síla ), neboli stříbrnou šňůrou. Po přetržení této šňůry nastává smrt.“

 

,,Éterické tělo, nejbližší obal fyzického těla, je nositelem životní síly člověka, spojujícím článkem fyzického těla s tělem astrálním. Přibližně 3 až 5 dní po smrti člověka přechází do energetické sféry země.“

 

,,Astrální a mentální tělo jsou nezničitelné, při dosažení vysokého stupně duchovního zrání přecházejí v ještě jemnější, výše organizované duchovní tělo.“

DUÁL

 Obrazek

,,Každé stvoření představovalo při svém vzniku spojení dvou vzájemně se doplňujících individualit, jejichž existence vycházela z principu polarity. Například jedinec dávající a přijímající. Proviněním ve vývojovém cyklu proti Božské zákonitosti došlo ke zhmotnění původně fluidálního těla duálů, a tím k jejich roztržení, což mělo za následek, jejich oslabení. K opětnému spojení duálů dochází v 7.atmosférickém kruhu, který je nejvyšším, pozemskému člověku dosažitelným, vývojovým stupněm před přechodem do vyšších vývojových oblastí.“

INKARNACE, REINKARNACE – znovuzrození

 Obrazek

,,Smrt je oproštěním ducha od jeho hmotného obalu – těla. Individualita ducha zůstává reinkarnacemi nedotčena. Člověk se může inkarnovat opět jen v člověku, ne, jak se mýlně někteří domnívají, ve zvířeti či v rostlině.“

 

,,Cílem každé inkarnace je dosažení vyšší duchovní zralosti poznáváním zákonitostí, podstaty, smyslu života a odčinění nedobrých skutků.“

NADZEMSKÉ VÝVOJOVÉ SFÉRY

Obrazek

 ,,Země je obklopena sedmi atmosférickými kruhy, z nichž každý je rozdělen do sedmi sfér. Zemi nejbližší, první sféru, je možno nazvat peklem, ale bez věčného zatracení. To je jen výplodem lidské představivosti a mýlné církevní nauky. Od čtvrtého atmosférického kruhu zaniká zákonitost pozemské reinkarnace, dochází pouze k inkarnacím dobrovolným. Sedmá sféra sedmého atmosférického kruhu je závěrem všeho, co souvisí s životem na planetě Zemi. Po této sféře následuje přechod do vyšších vývojových prostorů.“

 Duchovní pravdy v otázkách a odpovědích od autorky Gisely Weidner

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

,,Podstata poselství"

https://ludmilka.estranky.cz/img/picture/3266/jah.gif

     „Říkal jsem vám, že to, co bylo Člověku dáno, je poselstvím radosti. Je to poselství radosti, vezmeme-li v úvahu skutečnost, že všechen život na Zemi by skončil, kdyby nebyla poskytnuta pomoc. Pomoc na základě duchovního projevu, který daleko převyšuje to, co Člověk představuje. Musí to tak být. Jinak bychom nemohli pomoci. To je samozřejmé. Je možné pomoci jen tehdy, když pomáhající stojí výše než ten, kdo pomoc potřebuje.

 

     Učil jsem vás také, že dělící čára mezi pomocí a zasahováním je jemná jako rozštěpený vlas. Tomu je nutné dokonale rozumět. Podrobnosti lze studovat ve škole v Borupě. Škola je dostatečná. Znamená to, že žádné další informace nebudou podány. Poznání, které by v současnosti Člověk měl mít, aby pochopil situaci v níž se nalézá, bylo dáno. - Další poznatky počkají, dokud člověk nevyhoví požadavkům zákona. Nezbývá než poselství každému, kdo by si ho přál studovat hledat v něm, zpřístupnit.

     Žádám každého, kdo se o tuto věc zajímá a cítí se být přitahován tímto poselstvím, aby se seznámil s průběhem událostí, které nastanou. Ale také s filozofií, která je za tím, čemu říkáte létající talíře.

 

     Žádal jsem, aby toto poselství a učení mohlo být rozšířeno po celé Zemi. Žádal jsem také, aby k tomu nikdo nebyl nucen. Jestliže se chcete o toto poznání podělit s jinými, můžete dát vytištěné materiály těm, kteří o ně žádají. V „Hlase z Nebes“ poselství začínají formou krátkých a jednoduchých vět. Postupně se různé body rozvíjejí hlouběji, takže když tuto „Duchovní Školu“ ukončíte, měl by být jednotlivec schopen všechno pochopit. Je to jednotlivec, kdo musí hledat za sebe a v sobě a rozhodnout se, zda poselství přijme a bude ho následovat či nikoli.

 

     To znamená, že je hodně lidí, kteří toto poselství nemohou přijmout. Nevěří mu. Přesto jsou však kvalifikováni k přijetí do vesmírných lodí. To platí také o těch, kteří nikdy nebudou mít příležitost poselství slyšet.

 Obrazek

     Můžete se tedy zeptat: Proč všechna ta námaha ?  - To jsem vám už také vysvětlil: Je to zákon. Musíme přinést toto poznání dříve než přijdeme. Nemůžeme pomoci, nemůžeme přijít k nějakému článku, k nějakému stupni hierarchie, aniž bychom předem neoznámili svůj příchod. To je požadavek zákona.

 

     Když budete mluvit s jinými, budete mít chuť věnovat se věcem, které vám vrtají hlavou. Můžete jim říci co víte, co si myslíte nebo čemu věříte. Klidný rozhovor a nátlak jsou dvě různé věci. Nikdy nikoho nesmíte nutit k přijetí vašich názorů. Každý jednotlivec se musí snažit sám pochopit život a zákony života.

 

     Každý může podat ruku. Dává tak poselství každému, kdo o to požádá. Ostatním by mělo být dovoleno kráčet ve světle, které je pro ně Pravdou.“

 

Z knihy Poselství lidu I.

 

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU